Navigate / search

Fem Matemàtiques 2015

El FEM MATEMÀTIQUES és una activitat que té la finalitat de contribuir a desenvolupar la competència matemàtica en tot l’alumnat de sisè de Primària i primer cicle de l’ESO.

Està organitzada anualment per la FEEMCAT amb el suport del Departament d’Ensenyament.

S’organitza en forma de concurs i es desenvolupa en tres fases:

▪ Primera fase : es fa als centres
▪ Segona fase : Durant aquesta jornada es seleccionen els alumnes que participaran en la fase final del concurs. Es realitza de manera independent en cada una de les 5 associacions de Catalunya que forma part de la FEEMCAT.
▪ Tercera fase o fase final: S’estructura com una jornada matemàtica amb un component lúdic. És la final de tot Catalunya ja que hi participen tots els alumnes seleccionats a la segona fase de cada una de les associacions.

L’equip de sisè de la nostra escola format per Pol S, Tere C, Marc R i Berta J. van estar seleccionats per participar a la segona fase que es va dur a terme aquest passat dissabte 25 d’abril a l’Escola Verd de Girona.

En Pol S. i en Marc R. han estat seleccionats per la fase final catalana que serà el proper dissabte 9 de maig a Vic.

MOLTES FELICITATS A TOTS!

Mates

Escola